wtorek, 30 grudnia 2014

Życzenia dla moich kochanych czytelników

Ile razy Damon pocałował Elenę
Ile litrów krwi wypił Stefan
Ile ubrań ma w szafie Caroline
Ile razy Tyler zamienił się w wilka
Ile razy Elena wpadała w kłopoty
Ile wampirów zabił Jeremi
Ile rysunków i obrazów wykonał Klaus
Ile razy Katherina chciała zabić Elenę
Ile zaklęć zna Bonie
Ile lat Silas był zamknięty w krypcie
Ile odcinków ma TVD
Ile dziewczyn marzy o Damonie
Ile kobiet pragnie Stefana

Tyle ja wam życze szczęścia, pomyślności, radości, społnienia marzeń, miłości, samych radosnych dni, zero smutku, uciechy z oglądania TVD, w nowym roku.
Chciałam wam równiesz bardzo podziękować za to że jesteście i czytacie moje opowiadanie. Mam nadzieje że będziecie zemną dalej. Dla mnie to bardzo ważne kiedy licznik odwiedzin ciągle rośnie, i mam nadzieje że nie zatrzyma się.
Pozdrawiam was wszystkich i zapraszam do czytania.

Ps. Wierszyk ułożyłam sama specjalnie dla was.....


2 komentarze:

  1. Dziękuje i tobie nawzajem! btw przepiękny szablon bloga! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje i zapraszam do dalszego czytania mojego bloga Kaya :)

      Usuń